Vingåker

När klockan var vid kvart i nio igår kväll så knackade det på dörren igen och ringde...jag öppnade inte för jag kände på mig att det var han igen....efter 22 så var det dags igen...och när jag tittade ut så såg jag han gå ut...då kände jag paniken komma, vad var det här? Jag skickade ett meddelande till den finaste och han lovade att komma....strax före 23 så ringde det och knackade igen och då var det så obehagligt så tårarna rann, men strax efter så kom han....den jag litar mest på. Det kändes så lugnt och tryggt att ha han här, jag blir alltid så lugn med han...jag som är den som alltid oroar mig och har svårt att vara still....att man kan bli så påverkad av någon...inte undra på att han är den finaste jag vet. När han hade åkt och jag gått och lagt mig så kom jag aldrig till ro...somnade och vaknade efter en stund och så höll det på hela natten...var så trött så ögonen gick i kors när jag var tvungen att gå upp.
Jag hämtade Lina och Charlie sen åkte vi till Storå och hämtade Tovali och for vidare till Vingåker. Erik,Jenny, Lovisa,Lisa,Rickard och John kom oxå och eftersom Benjamin fick ett vattengevär och Lisa köpt 100 vattenballonger så var det givet att det blev vattenkrig...det började med vattenpistoler och vattenballonger, men när jag kastat en vattenballong i nacken på Erik så visste jag att han skulle hämnas...och det gjorde han oxå med vattenslangen...men Tobbe stängde av vattnet för han så han fick löpa med Lina efter sig så han höll på att spy...men blöt blev han och Tobbe satt på vattnet igen så jag kunde ge han en dusch när han minst anade det...alla var helt genomblöta till och med Linda fast hon inte sprutat eller kastat på nån...Eriks motivering till att blöta ner henne var att hon skrattade :) roligt hade vi iaf, kul när barn och vuxna kan leka tillsammans :) Då kom jag att tänka på när jag, Anette, Geka och jag tror det var Dick Lindberg hade vattenkrig en natt hemma hos mig i Bångbro...det var vatten överallt och vi var dyngsura, men fan så kul vi hade :) 
Tobbe fixade maten som vanligt och det var en massa gott grillat, potatisklyftor och sallad...så Linda och jag hade inga problem med att hålla oss till lchf....till fikat när dom andra åt tårta så hade vi jordgubbar och grädde till kaffet....
När klockan var 20 så for vi hemåt och ju närmare byn vi kom desto mer ont i magen fick jag....men han var redan här utanför...han den finaste så jag kom in utan att få panik....är evigt tacksam för det han gör....hoppas verkligen att han förstår det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0