Stugan

Nu är det klart var jag ska bo i Frostviken i sommar och det blir i Maria och Björns stuga i skogen i år igen. Det blir en ny prövning mot mörkrädslan...stugan är jättefin med 6 bäddar men lite kusligt är det när det blir mörkt att vara själv där med skogen runt om....i år känns det extra olustigt då uddebo som inte ligger allför långt från stugan har blivit flyktingboende...men jag är ju van och förhoppningsvis är det inte lika i där som här.
Björnar finns det runt stugan oxå men dom skrämmer mig inte alls lika mycket som dom där äckliga svartingarna.
Jag har inte sett nån björn där heller...bara björnskit...
Nu är det dags att åka ner till Storå och göra en extranatt igen...jag väljer då mina tillfällen...i kväll spelar Island mot England och det hade varit kul att se...men som vanligt så väljer jag fel nätter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0