fin dag med kollegor

Somnade i skaplig tid igår...iaf före 24 och det händer inte ofta...men då vaknade jag halv fyra istället och var tvärpigg...jäkla skitsömn, men det är väl konsekvenserna av nattarbetet...jag somnade om precis innan det var dags att gå upp men då stängde jag av larmet...men vaknade av att mobilen ringde...nån jäkla försäljare antagligen då jag inte svarade för att jag inte kände igen numret..men upp kom jag och iväg till sjukgymnastiken för ett entimmespass...hem och duscha och iväg till Storå, hämta kommunbil och kollegor för att göra den årliga larmrundan då vi kollar att vi verkligen har koll på var alla larm finns...en fika på plantmarknaden blev det och hur smidigt som helst att ha med sig lchfbröd till räkmackan....en riktigt trevlig dag, precis vad jag behövde. Vi är ett bra sammansvetsat gäng uskor och vårdbiträden som har jobbat ihop i många år nu, jag kan inte ha bättre kollegor.
Lina skrev på messenger och undrade om jag kunde komma och vara barnvakt till Charlie när hon skulle ut och springa...såklart jag gjorde det och då kunde jag titta på fotbollen samtidigt...Tyskland -Nordirland och som väntat så vann Tyskland.
Nu är det en jäkla massa fiskmåsar utanför mitt fönster...jag som har fågelskräck ser framför mig hur dom kommer att attackera mitt fönster och ta sig in...snacka om att vara paranoid :D nejdå så illa är det inte men jag är fruktansvärt rädd för fåglar så papegojan på plantmarknaden höll jag mig utom synhåll för...hon som äger den höll med mig om att dom kan attackera om dom märker att man är rädd för då blir dom oxå osäkra....
Jag har inte sett han...det där karleländet som vänt upp och ner på hela mitt liv....känns som han är mil ifrån mig just nu och det suger verkligen.....skulle behöva han en stund på torsdag, men jag blir så osäker...det har väl med min självkänsla att göra...den som han tog ifrån mig, han som jag trodde var den jag skulle leva med för alltid...så jäkla fel man kan ha...och tyvärr kommer jag nog aldrig att bli hel igen....jag blir så ledsen när jag känner att han den finaste , den jag litat på helt...den första jag litat på sen många år vänder mig ryggen, jag kanske har fel och det kanske inte alls är så, men min magkänsla säger så...om jag bara kunde tala om hur mycket han betyder....älskar dig alltid och ingen kan ta din plats i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0