En skitdag

I natt fick jag sån värk i ryggen så jag kunde knappt andas...vi fick åka hem så jag fick ta en tramadol och hämta spikmattan så jag kunde lägga mig på den en timme....värken släppte men jag förstod att det här går inte längre utan jag ringde och fick en tid på vc på eftermiddagen.
Det var som jag trodde en muskelinflammation i ryggen och hon konstaterade av jag var så fruktansvärt spänd i axlarna så det är inte så konstigt att det blivit en inflammation. Naproxen och citodon ska väl hjälpa mot värken, men att försöka slappna av blir nog värre...jag vet inte i vilken ände jag ska börja för att få slut på all skit....jag var iaf till biblioteket åt mamma och lånade lite nya talböcker så behöver jag inte ha dåligt samvete för det....tänk om jag bara kunde få vara, inga måsten och inget som stör....
Jag ska nog lägga ner fb oxå....jag orkar fan inte mer där heller....varför ska jag hålla på med nåt som får mig att må så fruktansvärt dåligt...det är som ett jävla knytnävsslag i magen  och mer information än jag vill veta....trodde inte nån hade så dåligt omdöme....men men det är dags att gå vidare.....kanske jag åker bort i kväll, till nån som länge har bett mig komma men som jag tvekat till då mitt hjärta har varit nån annanstans...varför inte ge det ett försök istället för att bara gå här och må dåligt.
Usch jag hatar när tårarna bränner och jag inte vill gå till affären för att jag är rädd att tårarna kommer när jag är där....Jävla skit...men jag reser mig igen det har jag gjort för värre saker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0