Dop

Hade mobilen på väckning kvart i sju i morse, men det krävdes tre znoosningar inan jag lyckades kravla mig ur sängen....in i duschen och efter en mugg kaffe så vaknade jag sakta till liv...jag hatar tidiga mornar och vill helst vara ifred och inte prata med nån den första vakna timmen....men sen är jag hur pigg som helst :) For ner till Löa och lämnade bilen där för att åka med Rickard och Lisa till Botkyrka kyrka och lilla Agnes dop. Det gick hur fint som helst att ta sig dit och nog fasiken hade jag klarat att köra dit...jäkla Erik som sänker min självkänsla...men nästa gång kör jag själv! Det var ett jättetrevligt och mysigt dop och efteråt så åkte vi till Alby där Johan och Sofia bjöd på mat och kaffe med tårta...maten kunde jag äta men jag var ståndaktig när det gällde socker så det blev kaffe och en babybel :D funkar klockrent det oxå :)
Träffade kusin Ylva som är uppväxt i Hällefors och bodde med sin mamma (min faster) Anna hos min farmor och farfar, som ju är hennes mormor och morfar under några år...precis som Lina och Charlie gjorde hos mig....nu bor Ylva i Stockholm på söder sen många år  så det är inte ofta vi träffas men desto roligare när vi gör det :) alla tre av mina systrar var där men ingen av Johans bröder...ja mina bröder oxå naturligtvis...en är död, en är knepig och en har vi inte träffat mer än på fb så det har väl sina naturliga skäl till det...Johan är iaf min favoritbror och har alltid varit det...det skiljer sju veckor mellan han och Tobias så dom har nästan växt upp som bröder och jag har varit både syster och extramamma till han....
Det där med att komma hem sent en kväll här är inte särskilt roligt, men han den finaste lovade att följa med mig och det gjorde han....jag känner att nu får jag sluta vara ute sent på kvällarna för hur go han än är så kan jag inte begära att han ska släppa det han gör för att jag inte törs gå in själv....älskade fina hoppas du vet hur mycket du betyder och att allt du gjort är jag så tacksam för....du finns för alltid i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0