Däck och träning

Hade mobilen på väckning 10 idag då däcken skulle komma mellan 11 och 13....hoppade i kläderna och borstade tänderna och stod och velade om jag skulle hoppa in i duschen eller vänta tills efter träningen när det ringde på dörren...ett snabbt ögonkast i köksfönstret och jag förstod att det var han med däcken som var här...tio i elva...jäkla tur att jag hade hunnit kommit i kläderna iaf.Åkte ner till sjukgymnastiken och tränade en timme....satan vad jobbigt det är när konditionen inte är vad den borde vara...men det blir väl bättre. Tog tag i städningen idag och fick in alla kläder jag kastat på stolen i sovrummet in i garderoben...fy fan vad trött jag blir på mig själv när jag slänger kläder omkring mig...jäkla fasoner...
ett annat problem är det där med maten...jag vet att ska äta varje dag....men så känner jag ingen hunger och tänker att jag ska äta men jag gör bara det här först...och så glöms det bort...det är inte vad jag vill och har ingenting med att jag går ner i vikt att göra...jag vet sen tidigare ätstörningar att jag måste äta....men när man inte känner hunger är det svårt att kontrollera, men jag är så medveten så den här gången är det ingen fara, jag tvingar mig själv att äta ändå.
Nu har jag städat och fått undan en massa skit så då kan mitt mående bara bli bättre...så som jag mår brukar avspegla sig i hur det ser ut hemma...kaos i måendet..kaos här hemma...men nu ser det ganska städat och organiserat ut för tillfället :D
Ska försöka hitta nån som kan skifta däcken och göra en fyrhjulsinställning i morgon...eller det behövs inte göras i morgon men hitta nån som gör sånt :)
Nu väntar jag på att klockan ska bli 21 och fotbollen börjar...Tyskland - Polen kan ju bli en riktigt bra och spännande match...enda lediga dagen idag sen är det jobb hela helgen....skulle behöva tvätta egentligen och hinner inte ner till mamma och göra det och vill inte heller störa den finaste då han är ledig...så det får väl vara till det blir ett bra tillfälle...får väl gå troslös i värsta fall :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0