sista helgen

Så börjar den sista arbetshelgen innan semester....i morse väcktes jag halv åtta av en liten Charlie som tyckte att det var morgon..och det var det väl iofs men inte i min värld. Var ju bara att kliva upp och göra frukost och ta citodon, för nu hade värken kommit tillbaka. Lina jobbade till halv ett så jag tyckte att det var onödigt att dra upp Charlie kl 5 när jag ändå var hemma. Efter 4 citodon så har värken släppt, men jag vågar inte tro på att det blir långvarigt...sovit bort hela eftermiddagen har jag oxå, men allt liknar skit när jag har ont och så behöver jag några timmar till om jag ska orka natten.
I natt ska jag jobba med en ung vikarie men jag har bara hört positivt om henne så det kommer säkert att gå jättebra...
Erik messade och undrade om jag kunde hämta Lovi i morgon kväll och köra henne hit så Lina kan vara barnvakt....såklart jag sa att det gick bra...vad skulle jag annars säga...det där ordet nej kommer jag aldrig att lära mig...eftersom Lina måste vara här och vara barnvakt så åker jag hem till henne och sover på söndag morgon, tror inte det blir så mycket sömn annars med både Charlie och Lovi :)
Saknar någon....hur ska det bli i Frostviken, när jag saknar efter en dag utan att ha sett han här...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0