sover alldeles för mycket

Hur kan jag sova så mycket....sover länge på förmiddagen...är upp och äter lite frukost och somnar om igen och sover till långt på eftermiddagen...det känns inte ok....det är nåt som är jäkligt fel. Är det återigen ett posttraumatiskt tillstånd...jag orkar fan inte det igen...hur många år ska den där jäkla idioten ta ifrån mig...ska jag aldrig bli hel igen. Ibland känns det som det kvittar, jag skulle nog ha det bättre med momma och moffa....med pappa och brorsan...skulle ju vara så enkelt att ta sig dit, men jag gör det inte av hänsyn till dom jag älskar....i somras mådde jag så jäkla bra...så bra som jag inte mått på flera år....så jag vet att det kan bli bättre...jag måste bara lära mig att stänga av....inte så lätt när jag är så emotionell och har så nära till tårar. Jag drömmer så jäkla konstiga drömmar också....oftast är han med ....han som mitt hjärta slår lite extra för....är väl för att han finns i mina tankar hela tiden....den kudden jag har som ett substitut för han har fått ta många tårar, men jag somnar så skönt och tryggt med den kudden i famnen. Igår hoppade hjärtat upp i halsen på mig när jag såg att han som kom och gick och sen försvann skulle komma hit...efter så många år....som jag älskade den mannen...och vilket sår han gav mig när han försvann för gott...glömmer aldrig den sista natten vi hade tillsammans...det var som att vi visste att det var den sista....att vi aldrig ville sluta älska med varandra....hela natten och hela dagen till det blev kväll igen och han måste gå.....snart 30 år sen och han finns fortfarande där...men numer som ett fint minne.
Nu är det någon annan som stulit mitt hjärta....som jag har förnekat det och försökt att ignorera mina känslor...men känslor rår man inte över...dom bara finns där oavsett....såna kontraster dom är...den ena stor och stark...som en nallebjörn och den andra kort och försöker vara hård och kall...men som är en helt underbar och mjuk man innerst inne.....Den ena är i dåtid och den andra är i nutid.....
Fick en förfrågan om att följa med till Hörnkrogen ikväll...men jag tror inte jag gör det....det blir väl bara som på marken...att jag bara har tankarna på ett håll och då kan jag lika gärna stanna hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0