obehagligt

Ibland undrar man om saker sker av en tillfällighet eller om det är medvetet...jag skrev om att min trygghet försvann...och ja det gjorde den....är det bara för att skrämmas eller är det nån som inte har förstånd nog att jag inte öppnar en dörr mitt i natten...obehagligt är det och man kan ju fundera om det var nån som passade på just nu.....somnade nån gång efter kl sex och sov hela förmiddagen så den här dagen bara försvann. 
Lovi kom idag och vi har gjort ett pepparkakshus...inte vackert men det spelar ingen roll...vad är det som är vackert egentligen....det är bara yta...det är det inre som är vackrast....eller som ett pepparkakshus byggt med kärlek och glädje av ett barnbarn och farmor.
Har så jäkla ont i ryggen igen...vet inte vad jag har gjort men det kan även bero på inre stress....då går jag och spänner mig och så kommer den där muskelvärken ....gör fortfarande så jäkla ont att inte få träffa dom jag älskar...det spelar ingen roll vad dom gör eller säger...jag älskar dom lika mycket iaf och är glad att det bara är en som envist står fast vid att jag inte är värd att finnas....om jag visste vad jag skulle göra så gjorde jag det...men det spelar ingen roll vad jag säger eller gör....och det enda jag gjort är att älska alla mina barn lika mycket oavsett vad dom gör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0