kärlek och smärta

Världens jävla skitdag....idag var det ju dagen jag förträngt så länge....tårarna har bara strömmat hela dagen. Åkte till Linde en sväng och skulle försöka hitta en ny väska till jobbet som vi kan ha alla larmnycklar och pärmar i...men det fanns inte längre på mejk så jag åkte till Erik för fröken bråttom hade ju naturligtvis inte tid att ta bort vindrutetorkarna från filten över rutan utan bara drog tag i den och resultatet blev en torkare mindre på bilen....tänkte att Erik kunde hjälpa mig att sätta tillbaka den, men det gick inte då den hade gått sönder...så nu är det bara att köpa en ny...tänk om jag nån enda gång kunde ta det lugnt....Jenny var hos Erik och det har hon varit dom sista gångerna jag varit där...han har inte sagt nåt men det är slut med Emma och det har jag förstått....hoppas han och Jenny kan hitta tillbaka till varandra för jag tycker om Jenny hur det än är.
I morgon ska jag ha Lovi här för Erik och Jenny ska gå ut tillsammans...då får jag nåt annat att tänka på....bort med tankarna på han som for...bort med tankarna på det som gör ont...mitt lilla lyckopiller som jag inte får träffa....alla lögner som bara visslar runt huvudet på mig...hur mycket orkar man....vore det inte bättre om jag försvann....det här är inget liv...det är en transportsträcka till nåt som jag inte vet vad det är....ett slut på allt...
Inget får jag gjort hemma heller...men vad spelar det för roll...varje gång jag försöker tänka positivt och vara glad så får jag en smäll så jag åker ner i det svarta hålet fortare än jag hinner med...får väl försöka ett tag till...jag har ju min fina kudde som har fått tagit så många tårar...om den kudden kunde tala så skulle den ha så mycket att berätta...om sårade känslor,förtvivlan,hur mycket jag älskar någon och hur svår kärleken är.
Min trygghet försvann idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0