inbrott igen

Trots två sömntabletter så somnade jag inte förrän klockan var närmare 3...jag blir galen snart när jag bara ska ligga där och sno och dom där dumma tankarna bara snurrar i skallen...resultatet blev att jag sov till ett idag och gått som en jäkla zombie sen dess. Fick göra ett ryck och kasta mig in i duschen och åka ner till apoteket för jag hade slut på omeprazol...dom klarar jag mig inte utan...
Det har varit inbrott i natt igen på Laxbrogården. M ringde och sa att hissen var ur funktion, det hade dom väl fixat så att ingen skulle kunna komma ner i källaren. Visserligen kan man ju gå in från baksidan, men vem gör det mitt i natten. Den här gången var det SH:s förråd dom varit in i....jävla idioter, jag är så förbannat trött på dom här jävla parasiterna som kommer hit och bara stjäl, våldtar och dödar....nej fy fan skicka hem packet där dom hör hemma innan dom förstört det här landet totalt. Tänker på barnbarnen som ska växa upp i det här....vore jag ung idag skulle jag inte skaffa barn....den här världen är alldeles för hård och förstörd...
Ska göra en extra natt idag för kollegan som har dragit till ett varmare land....lika bra att jobba när allt bara känns skit iaf...jag bara önskar att den här månaden tar slut fort och alla jävla helger är slut...nej fy vilket skitår det har varit....kan ju bara hoppas att nästa blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0