Hörnkrogen

Så blev det Hörnkrogen i går iaf...inget jag ångrar...tvärtom så jäkla kul att träffa så många som man haft så mycket roligt med förr...Eva som är en av de mest roliga och härliga som finns...forfarande lika rolig och bjuder på sig själv...så mycket roligt vi haft ihop...när det alltid var fest nånstans hos någon :)
Träffade ett ex...en som för alltid kommer att vara min vän...så roligt att sitta och prata minnen med han...så unga vi var och så mycket vi hade att lära....men den kärlek vi hade var helt underbar....en av de finaste män jag känner....han var den som gav mig mitt livs värsta sup...hembränt och jag trodde jag skulle dö...tappade fan andan och kände hur jag blev blå i ansiktet....jaja det var ju oxå ett sätt att få mig dit han ville ;) men av många fina stunder och nätter med han är nog den som vi båda minns bäst, den helgen vi åkte med Kent och några andra vänner i Kents båt från Smedjebacken till Söderbärke där det var dans...alla gick till dansen utom vi som aldrig kom av båten :D Han berättade att kent än idag pratar om att vi kunde vänt oss åt andra hållet så hade det inte varit så uppenbart vad vi gjorde...men inte fan tänker man på sånt när man är kär och så nära den man älskar ;)
Lite roligt är att hans mamma och min pappa hade en liten loveaffair i deras ungdom och hittade varandra igen på äldre dagar då hans mamma blivit änka...det tråkiga var att det inte blev så långvarigt då hon blev sjuk och dog.
En helt underbar och magisk kväll...känns som att den här helgen har gett mig tankar om hur dom jag älskat mest har försvunnit och var jag står idag...jag vet att dom här två som kommit upp nu hör till dåtiden och dom kommer för alltid att finnas i mitt hjärta men nu finns det en helt underbar man som jag aldrig kommer att glömma....den finaste....vad som än sker så kommer han alltid att vara den jag älskar mest och den enda man jag litar på...finaste hjärtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0