förkyld

Sov 12 timmar i natt....så när jag vaknade kände jag mig lite bättre...bara lite ont i halsen och känner mig lite skakig...men det går väl över så jag kör på som vanligt...två nätter ska jag väl orka. Fick till att fixa ett nytt bank-id och swish idag....med hjälp av min fina son som hade tålamod med mig på chatten...men nu är det klart och jag kände att jag kanske inte är så dålig på allt som har med teknik att göra...men har man hört i så många år hur värdelös man är så törs man inte prova och när man gör något så blir det bara tokigt och självkänslan bara blir mindre och mindre. Men nu åkte självkänslan några steg uppåt.
Nu närmar sig den där dagen med stormsteg....den jag förträngt....men jag får stänga av...försöka iaf...känslorna kommer ju att finnas kvar där ändå...det tar inte några få veckor död på...kanske inte ens år...vad vet jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0