det gör så mer ont än man tror

Ibland önskar jag att fb inte fanns...,när man får det där hugget i ryggen...eller är det i magen kanske...ont gör det i alla fall....satans jävla skit vad jag mår pissdåligt av det iaf...jag tror ju inte att han har så dåligt omdöme egentligen ...men det spelar ingen roll...det gör lika ont vilket som....men jag ser ju mönstret från den personen...varje gång jag gör något som visar att det är någon som betyder något i hans liv så plötsligt finns hon där...jag lovar jag skulle kunna lägga ut hur många tester som helst där han finns med... men jag gör aldrig det och hon lyckas göra det varje gång nån annan ger han nån form av kärlek....jävla idiot... usch vad bitter jag känner mig just nu...men när man älskar någon mer än vad man vill själv så är det bara en jävla smärta som gör mer ont än vad man någonsin kunnat föreställa sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0