28 år sen

Trodde att jag skulle missa daten med John Blund igår men han kom tidigare än vad jag trodde och han måste ha sövt mig rejält för jag sov 13 timmar utan att vakna en enda gång. En kopp kaffe och en dusch så var jag redo för den här dagen....hade en tid hos Rolf kl 16 och han tyckte att jag var mer spänd igen...konstigt eller...tänk att det som gör ont i själen sätter sig även i kroppen....yngste sonen fyller 28 år i morgon...vart tar tiden vägen. Jag tycker det var alldeles nyss jag åkte med ambulansen till Örebro för att vattnet hade gått och jag fick inte vara uppe och gå...så jäkla lång var den dagen och smörgåsen jag fick till slut efter att ha legat och bara väntat på att värkarna skulle sätta igång var nog det godaste jag ätit någonsin...där låg jag och skulle föda det här barnet ensam för att jag blivit kär i en psykopat...ingen kommenterade att jag var där själv eller frågade efter pappan...det kändes skönt att slippa förklara och jag hade ett underbart stöd av personalen...dom visste och förstod....kl 3 vaknade jag av att värkarna hade satt igång och vid halv nio kom han ...min älskade lilla prins....den ungen som gett mig så många gråa hår...och så mycket kärlek...så i morgon åker jag till Lindesberg med bullar som jag bakat idag....som vanligt när jag ska göra något så blir det alldeles för mycket...så det är några fler av dom jag älskar mest och som förtjänar det som har fått lite bullar....jag vill inte ha nåt sånt hemma eftersom jag ska hålla mig borta från socker...och finns det inget så behöver jag inte bli frestad och få ångest över det iaf :)
Kom just på att jag inte ätit nåt idag...blir så när jag har något att göra hela tiden...och hunger är det sällan jag känner...tre pepparkakor med grönmögelost och glögg...är väl inte hela kostcirkeln men bättre än inget alls ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0