virrig även i sömnen

Vilket uppvaknande jag fick idag...vaknade tidigt och hittade telefonen vid fötterna...stendöd var den så jag satte i laddaren och tvingade mig själv att sova en stund till eftersom jag ska jobba i natt. Vaknar än en gång och kollar telefonen...då ser jag ett meddelande från han....och jag ser hur jag har ringt han i natt...inte bara en gång utan två och så röstmeddelande på det....herregud vad är det som händer med telefonerna....jag somnade med telefonen i handen i natt efter att ha pratat med den finaste på chatten...antagligen så drömde jag att jag jag gjorde det senare och då blev det jättetokigt....jag vet att jag i perioder har gått i sömnen och att jag pratar i sömnen....men jag har aldrig ringt i sömnen förut, men jag brukar ju inte heller somna med telefonen i handen, den brukar ligga under kudden...men nu får jag lägga det så långt ifrån mig jag kan och hoppas på att jag inte går i sömnen och hämtar den...mitt liv är så fyllt av förvirring och klantigheter så jag behöver då inga fler!
Det jag blev mest nervös över var att jag hade väckt han och att han skulle vara urförbannad och trött på mina klantigheter...jag hade förstått han då för jag blir så jäkla trött på mig själv.....han är ofta i mina drömmar på natten så jag antar att det var därför det blev som det blev.
Nu är det dags att göra sig klar för en jobbnatt...trött och sliten känner jag mig så det ska bli skönt att vara ledig nio dagar sen...men livet är fullt av måsten ändå och nästa vecka har jag tider hos sjukgymnasten, ortopedteknikern och Rolf...och så ska mamma till fotvården på torsdag och jag måste ju följa henne dit...men sen hoppas jag på en lugn helg där jag bara får vara och göra precis vad jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0