kräftor öl och vin

vaknade klockan 4 i morse och var tvärpigg...Lovi gjorde samma sak så vi klev upp och gjorde lite allt möjligt innan vi gick tillbaka till sängen och somnade om igen...efter frukost och dusch så gick vi ut och till loftet eftersom jag lovat lovi glass där...där var han den finaste....jag blir så jäkla nervös och skakig av han....Tobbe med familj kom dit och jag köpte fika till barnen, men vem prioriterade jag...jo den finaste....jag kände att nu skiter jag i vad alla tycker jag gör som jag vill....äntligen efter alla år har jag kommit så långt så jag har förstått att jag är vuxen...och jag gör som jag vill!
Han vet precis vad som får mig att bara falla ihop som en liten hög framför han...när han sätter upp håret i en tofs och bara blir sådär underbart manlig...så länge sen jag kände nåt så starkt för någon...och så lite jag vill visa det...älskade du betyder så mycket och jag vill aldrig mista dig.
Inte bara Tobbe, Linda och barnen kom, Lisa, Rickard och John och Lina och Charlie kom också...så vi började med pizza från Zaras, ja alla utom jag och Linda som höll oss till sallad. Senare åt vi kräftor och drack lite öl och vin ..en jättemysig och trevlig kväll...nu dröjer det en månad till innan dom kommer hem igen och Tobbe och jag gör vår årliga krogkväll på lördagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0