det finaste mötet på ica

Vaknade av telefonen idag...det var ssk på treskillingen Barbro som ringde och sa att mamma behövde revaxör...jag frågade henne om inte det fanns hos mamma för det kändes inte så länge sen jag köpte det. Nej dom hade tittat överallt och det fanns inget. Jaha det var bara att hoppa in i duschen, äta lite frukost och bege sig till apoteket. När jag senare kom ner till mamma så är det första jag ser två flaskor revaxör...hur fan ser dom egentligen.Bäddade rent i mammas säng,kollade över medicinerna och skrev en lapp med mediciner som måste förnyas,tvättade en maskin, plockade fram rena kläder till duschen, bytte handdukar och plockade undan all reklam och skit som kommit med posten....måste ju dit i morgon oxå och hänga tvätten och hämta ögondroppar på apoteket.
När jag väl kom hem så var jag tvungen att åka till ica , jag skulle göra ingefärashot och behövde två citroner....ja vad hade jag med mig hem...inga citroner iaf...för där på ica mötte jag den finaste och hur blir jag då...hjärnan är inte med mig alls och jag glömmer allt jag ska göra...hur kan en karl förvirra en så...det enda jag skulle vilja förändra är att han klippte sig eller alternativt hade håret i en tofs....då blir han så manlig och jag blir alldeles varm i hela kroppen när jag ser han så....ja hur ska det här sluta...är det för att han känns så ouppnåelig som jag älskar han så mycket....så jag inte kan bli sårad igen....jag vet faktiskt inte...det enda jag vet är att han är i mina tankar dygnet runt och det finns ingen annan.....men kanske det är just det som kommer att såra mig mer än något annat....ja jag får ta det då....han är iaf den finaste nu och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0