bakis

Efter en trevlig kväll så var det kanske inte lika trevligt att vakna på morgonen...en jäkla huvudvärk och ett diffust illamående. Men efter en dusch och alvedon så kändes det iaf något sånär ok. dagen tillbringades till största del i soffan under en filt och kollade på svenska hjärtan....alldeles lagom att sysselsätta sig med en sån här dag när det regnar och man är bakis.....den finaste kom och följde mig ner i tvättstugan så jag kunde hämta tvätten jag la i för 2 dagar sen....vad gjorde jag utan den mannen...jag vill inte be nån annan för då tycker dom jag bara är fånig, men dom vet ju inte det som han vet.....jag orkar inte berätta för alla hur illa det är här men till han kan jag berätta allt, den enda jag känner mig riktigt trygg med och har tillit till.
I morgon börjar dom på riktigt att återställa Linas lägenhet och förhoppningsvis så tar det bara ett par veckor innan hon kan flytta hem igen och jag återfår mitt liv och framförallt min säng.
I morgon kommer Charlie hem igen oxå efter pappaveckan och det ser jag fram emot, mitt lilla lyckopiller.....
känns som jag har tusen saker att ta tag i men orken räcker fan inte till....jag får väl försöka bena upp det och ta en sak i taget...men jag har ju en tendens till att allt ska ske på en gång och helst i går.....blir så jäkla rastlös av att vara långledig...9 dagar är nog lite för mycket, det kanske vore bättre att dela upp arbetsnätterna under tre veckor istället för att jobba intensivt i två veckor  och sen vara ledig 9 dagar...men jag vet inte...det kanske bara är vad jag tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0