regn

Sov iaf till tre idag...och vaknade till ett jäkla regnande...undrar varför jag inte kunde sova längre, jag brukar ju kunna sova till fyra- fem...kanske var det för att jag drömde oroligt och inte alls roligt...jag drömde om den finaste men han bara försvann ifrån mig hela tiden....tårarna bara rann och jag vaknade av att jag grät....jävla skitdröm :( I natt är det sista natten på den här jobbperioden..nu väntar 9 dagar ledigt, men det går fort för det är ju alltid nåt jag måste göra....sjukgymnastik, mamma, barnbarn och på onsdag kommer en vän och vi ska åka till Hällefors...till hembygdsgården där min farmor och farfar bodde. Så kul att det finns bevarat och huset dom bodde i är fik idag.På lördag är det kalas i Vingåker för Wilma som fyller 10 år 30 maj och Benji som fyller 3 år 31 maj...det där med att städa och tvätta kommer helt i andra hand...hinner jag så gör jag det annars får det bli en annan dag...måste skriva ut semesterschemat oxå så tjejen som ska jobba för oss får sitt schema så hon vet hur hon jobbar i sommar, en vikarie till behövs för ett fåtal nätter som blir över när vi ordinarie tagit nätter för varandra..snart är vi där och jag får åka till mitt paradis...så jäkla skönt att slippa den här byn och allt skit...jag är så jävla trött på invandrare som har tagit över hela byn och hela det här huset....men jag kommer att sakna den finaste...att inte få se han på så många veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0