kan man gå som man vill

Ibland undrar jag om jag bara är dumdristig eller fortfarande den där rebellen som jag var i tonåren...jag skulle gå ner i tvättstugan och hämta jobbjackan..den behöver jag ju i helgen...men eftersom jag tagit av mig jeansen så gick jag ner i källaren i linne och trosor...min tanke var att varför ska jag inte kunna göra det...vem fan ska egentligen ta makten att jag inte ska kunna gå ner i källaren när jag vill...naken om jag så vill...jag blir galen när jag tänker på att man som kvinna ska hela tiden tänka på hur man uppför sig och hur man klär sig....feminist är väl det sista jag är men jag vill ha rätten att precis som männen kunna gå hur jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0