jobbhelg

Ibland är en del dagar sämre än andra och ibland överjävliga....slog ut ett glas vatten över boken som låg på nattduksbordet, rev ner en jävla blomma i sovrumsfönstret så det blev jord överallt, bakade lchfbröd och satt mig i soffan framför tv:n i väntan på att dom skulle bli klara....och det var ju dömt att misslyckas....gick ner i tvättstugan för att hämta tvätten jag lagt i igår kväll....och hade såklart glömt att starta den...så det är bara att häva sig ner där i morgon igen...vad mer kan hända? Solen lyser iaf och jag har fått en sån där härlig känsla i magen när jag mötte den finaste....får leva på den positiva känslan nu då när jag ska jobba hela helgen...tre nätter och trettio timmar...jag har ju bra kollegor så det kommer att gå fint och då är det måndag snart och nio dagar ledigt och på tisdag kommer en vän och stannar till onsdag det ser jag fram mot.Det är mycket jag måste ta tag i den här veckan när jag är ledig eftersom all ork har gått åt till att göra det nödvändigaste men jag vet att det kommer att bli bättre....det har nog varit lite för mycket dom senaste måmaderna och att bli mamma till sin mamma är inte det lättaste, men så blir det ibland och då får man ramla ner i det där jäkla hålet igen och sen kravla sig upp och ta nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0