glad och positiv

Sov 7 timmar i sträck och kände mig utsövd för första gången på länge....har fortfarande den där underbara känslan i magen och känner mig glad och positiv...hoppas den känslan kan vara kvar en stund till. Lisa ville ha skjuts upp till Marcus i Finngruvan så det var bara att dra på sig lite kläder och sno upp håret och dar på sig solglasögon om man skulle möta nån efter vägen...nyvaken och håret på ända är ju inte det bästa för självkänslan....Rickard var redan däruppe och Lisa hade lämnat prinsen hos moster Lina. Dom ska på fest i Bångbro ikväll då tre tjejer har 25 årsfest...Så fint Marcus bor däruppe, så lugnt och skönt, lite annat än att bo här mitt i skiten....nu har jag iaf duschat och ska snart åka ner till Storå och göra natt nummer två...det är underbara nätter nu när ljuset börjar komma redan vid tretiden...om man kunde stanna tiden ett tag, det går alldeles för fort nu....så härligt att se alla djur på morgonrundan, mycket harar är det och dom är alltid två och två nu....snart kommer alla djurbebisar oxå, mysigast är rävungarna...så nyfikna och gulliga så man skulle vilja ta med sig en hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0