Flashbacks

När jag satt och kollade olika sidor på nätet så kom jag på en sida där jag kände igen mig...en tjej som hade blivit sexutnyttjad av en man när hon var barn...jag har ett så starkt minne av att den här mannen hade bett mig att gå och handla nåt åt han...när jag kom tillbaka så tog han mig i famnen och jag kände hur han tog handen innanför mina trosor men jag kunde inte sätta det i samband med att det var fel....han tog upp mig i sitt knä och fortsatte att  känna med sina fingrar innanför mina trosor...jag har ett minne av att min bror kom in och sa att jag skulle gå hem och att mannen sa att min bror skulle gå...men att han vägrade gå utan mig...tack kära bror för att du fömodligen räddade mig från en pedofil....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0