En helg med dom sötaste...


Bada hos farmor/mormor är jättekul

l

Trollunge i badet



prinsessa i badet



pärlar godis...



så fina godispärlor



trollungen får hjälp av moster Lina



prinsessan får hjälp av faster Lisa



choklad är jättegott tycker trollungen



godishalsband oxå tycker prinsessan



Liten trollunge sover sött

.

så gör oxå en prinsessa


men naturligtvis hade vi borstat våra tänder först





Nu ska du bli fiiin lilla kusin...



och jag oxå...



visst blev jag fin..



och jag oxå....
såklart ni är finast i hela världen mina älskade små skruttungar:))

Kommentarer
Postat av: Bella

Så gulliga små kusiner. Härliga badbilder men även när de sover =).

2010-01-26 @ 11:56:02
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Så många fina bilder på barnbarnen.

Härligt.

Kram Ingrid

2010-01-27 @ 21:05:25
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅÅÅ, det här har jag missat! Härliga ungar, de finaste två i hela världen <3 De ser verkligen ut att ha det riktigt, riktigt gött! :)

2010-02-01 @ 22:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0