Mycket som händer

just nu! Yngste sonen har flyttat hemifrån  och blivit sambo. En jättefin mysig lägenhet 50 meter bort har dom fått, den har även äldsta dottern haft en gång:). Lugnt och bra område, bra hyresgäster och en jättefin hyresvärd, kan inte bli mycket bättre! Lägenheten är på 50 kvadrat men då har inte hela ytan med snedtak räknats så den är större, en stor hall med sovalkov, vardagsrum och stort kök...hur mysig som helst.

Nu står jag bara inför ett val, ska jag bo kvar i den här stora lägenheten på 144 kvadrat eller ska jag söka nåt mindre...och var ska jag söka ny lägenhet, här eller nån annanstans...mycket att fundera över just nu...

Kommentarer
Postat av: Bella

Innan vi blev pansjon bytte vi vår 3:a till en mysig 2:a här på Söder. Vi tjänar nästan 2000 kr/mån på det bytet. Dessutom trivs vi utmärkt nu. Men vi fick slänga mycket. Lycka till.

2010-02-06 @ 17:34:36
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0