Dag 20

Den här månaden har varit riktigt dålig...nu kan det inte bli så mycket sämre iaf. Massor med snö har det kommit och kallt som attan dessutom. Ett ryggskott delux fick jag till råga på allt och jag tror ta mig tusan att jag aldrig haft så jäkla ont. Det gick inte att sova längre än 1-2 timmar åt gången på natten så resultatet blev att jag sov nån timme åt gången dygnet runt:( Till slut gick det inte längre utan det blev ett besök på akuten som resulterade i en jäkla massa medicin som gör att jag sover nog de flesta av dygnets timmar...men skit samma bara det inte gör ont.
Pappa fick en tredje hjärtinfarkt sen i Juli och bilens kylare ville inte vara med längre....så lagom kul när man har 2½ mil till jobbet och bussförbindelserna och mina arbetstider inte alls kommer överrens. Men det löser sig väl, det brukar ju göra det till slut.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0