Dag 19

Jag tycker egentligen inte att man ska ångra något, men visst finns det saker man ångrar i livet, men å andra sidan har jag ju blivit den jag är pga allt jag gjort, även saker som jag ångrar för där har jag ju fått en erfarenhet. Visst kan man ångra saker som har gjort att ens mående har blivit skit flera år senare, men även där har det ju gett mig något och så småningom kan jag använda den erfarenheten till nåt bra genom att hjälpa andra. Att gå omkring och ångra saker gör att man bara blir bitter så det är bättre att ta det som en lärdom och gå vidare i livet.

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv.

Kram Ingrid

2010-12-13 @ 20:36:45
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0