Gunnar den

rackaren smet ut genom ett fönster i går, ett hopp på några meter. I dag hittade jag honom på en trappa vid pizzerian  50 meter hemifrån, han kanske hade tänkt köpa pizza? vad vet jag, han var iaf inte speciellt hungrig när han kom in men han hade kanske fångat nåt ätbart...vad vill jag inte veta=).
Prinsessan och jag var upp till Klacken till simbassängen där, vi var helt ensamma i simhallen så vi hade bassängerna alldeles för oss självaoch bubbelpoolen naturligtvis. Det står en rutschkana med vågor i kanten av stora bassängen, den fick den lilla tokan för sig att det var en drake så hon vägrade att gå förbi den själv=).
Nu sover hon så sött med magen full av pannkaka och i morgon ska vi åka till Lek o Buslandet i Örebro med mellandottern, äldsta dottern och lilla trollungen, det gäller att aktivera små damer så dom sover gott när det blir kväll=).

Kommentarer
Postat av: Bella

Å du bara leker och busar med din lilla prinsessa! Det låter så gulligt.

2009-09-13 @ 23:41:44
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0