Dagarna bara

springer iväg! Nu är det redan 6 september....jag tycker det var alldeles nyss som det började bli vår och man såg hur nätterna blev ljusare och ljusare. Nu är det tvärtom,det är mörkt när jag åker till jobbet och det blir mörkare och mörkare för varje morgon, snart är det mörkt när jag åker hem oxå.....
Förra lördagen var lilla trollungen här och sov över, var lite osäkert vad hon skulle tycka om det med tanke på vad hon ansåg om att vara på dagis....men det gick hur bra som helst. Precis som prinsessan så hade hon dock ingen som helst lust att lägga sig när det blev kvällen, efter bad och mys med lördagsgodis och film så trodde ju mormor att hon skulle somna så sött, men ack vad jag bedrog mig, det var bus och hålligång till 23.30 men då slocknade hon som ett utblåst ljus=). Det måste vara nåt som gör att dom små liven känner att hos Farmor/ Mormor där ska och får man vara uppe så länge man vill så då tycker dom tydligen att det är bäst att passa på. Nu sov hon till halv tio på söndagen men jag kan ju inte påstå att hon var på sitt allra bästa humör under förmiddagen, men efter att ha sovit middag var hon lika solig och go som vanligt. Lilla trollungen är en dam med mycket vilja och ett sjujäkla humör men så rolig och gosig=).
På tisdag kommer prinsessan, det ska bli kul, vi har ju inte träffats sen misdommar...bara pratat i telefon. Hon är ju stora damen nu hela 3år...får se vad vi ska hitta på att göra då, jag har ju min 9 dagars ledighet så nå kul ska vi göra.

På tisdag ska tatueringen jag funderat på så länge äntligen bli av, ska tatuera in barnens namn på underarmen men vet inte riktigt hur ännu...men det skulle dom hjälpa till med på Eastwood i Ludvika så det blir säkert bra=). Nästa steg blir att tatuera in barnbarnens namn på den andra armen, än så länge är dom ju bara två ..........

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad roligt :) Du m`ste l´gga upp bild p`tatueringen sen, det kommer blir skit bra ;) Hoppas ni har det bra i Sverige, har har vi ca 31 i skuggan varje dag :)

2009-09-07 @ 19:48:07
Postat av: Bella

AJ! Tänk om du får massor av barnbarn. Aj aj aj! Väntar på ett foto av tatueringen. Kram

2009-09-07 @ 21:28:29
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0