Varje gång

jag varit ut med hunden i skogen så undersöker jag henne så att det inte är nån objuden som följt med oss hem, fästingar tex. Har hört att det är gott om såna i år och dom är inte välkomna hos mig det kan jag säga.....
Jag har ALDRIG haft nån på mig eller sett nån på hunden men jag lovar att skulle det vara så att jag fick nån på mig en dag så skulle det bli ett vrål som hördes ända upp till äldsta dottern och hon skulle komma springande och vråla lika mycket för hon skulle nog få lika mycket panik som sin mamma och vem skulle då hjälpa mig att få bort den? Jag blir galen bara ett litet kryp har landat på mig och knallar omkring hur skulle jag då inte bli om en fästing BORRAR sig fast på mig, huvva hemska tanke, känner paniken komma bara jag tänker tanken........

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, de är så döäckliga de där vidriga krypen. Meningslösa vidriga "djur" Det är väl bara för Ekvald att visa sin manlighet om det skue sitta en rackare på Tuda =)



2009-05-21 @ 19:17:13
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Lilla B

Kan meddela att det inte alls är kul att bli biten av en fästing. Jag plockade bort en som satt sig på innanlåret. Nu är det en präktig röd ring och doktorn skrev bums ut antibiotika. Fästingar är ett jäkla skit. Till vilken nytta finns de tro?

2009-05-21 @ 19:48:02
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Elin

våra hundar får många små äckel på sig, jag rör dem aldrig är som dig hehe, men Christoffer han plockar bort dem utan problem, tur det iaf. Hoppas allt är bra. Kramiz

2009-05-21 @ 21:07:20
Postat av: Jungfrun

Oj då, är du så rädd för småkryp. Jag tyckte det var döäckligt med fästingar på katterna från början men sen jag köpte en fästingborttagare, modell penna så är det hur enkelt som helst bara katt stackarn håller sig lugn. Se till att du köper dig en sån.

2009-05-21 @ 22:24:58
URL: http://jungfrun.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja du ska va försiktig med de små krypen bra att du tittar efter dom.

Jag blev jätte sjuk efter en sådan rackare det var inte kul.

Ta hand om dig

Kram Ingrid

2009-05-21 @ 23:31:39
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jaa usch dem är verligen äckliga... hade en förra sommaren på armen, då kan jag lova att jag skrek :P

2009-05-21 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0