Nytt intresse

hos undomarna är att fiska. Idag kom Lisa och Lina bara hem från skolan och vände, Erik, Maciek, Pontus, Rickard och Bella stod och väntade, dom hade inte ens tid att äta utan bredde ett par mackor och for iväg.
Igår fick Erik upp en stor öring det är väl det som gör att det är så kul, nu vill alla få en öring=).
Jag ska laga till den där fisken i morgon så får vi se hur mycket dom fiskar efter det ha ha ha. Det är
bara ett problem...jag är inte en sån där som står vid spisen och fixar och trixar, nej enkelt och snabbt ska det vara så nu upptäckte jag att jag inte har nåt bra recept på öring=(.
Är det nån som har det så får ni gärna dela med er av det...men det ska vara i ugnen=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0