Nu har jag

jobbat mån, ons, tor,fredag natt och är ledig i två dagar. Jag har bytt med A och jobbat hennes fredag så tar hon min fredag nästa vecka. Så nästa vecka som normalt är den tuffa veckan blir  riktigt bra=), blir riktigt skönt att bara ha lördag och söndag natt och sen kommer den låååånga sköna ledigheten....som brukar gå mig på nerverna ha ha ha.
Idag har jag bara tillåtit mig själv att sova 4 timmar, måste göra så när jag går av annars blir det så satans svårt att ställa om dygnet, men det funkar fint...är full av energi och tvättar och städar, ska ta itu med det sista av stryktvätten oxå och naturligtvis promenad med lilla vovven=). Skulle tro att jag inte hinner se så mycket av melodifestivalen i kväll, ögonlocken har en tendens att falla ner när jag ska se nåt och har jobbat natten innan, men jag tror inte jag missar så mycket....opera är inte riktigt min grej och dessutom tror jag inte att Malena kommer så värst långt...blir nog till att kvala nästa år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0