Helt otroligt......

Jag gick och la mig vid 12 i natt och somnade på en gång sen har jag sovit som en klubbad säl heeeela natten,bara vaknat till ett par gånger men då allt varit tyst och lugnt så har jag somnat om. Förresten ögonen gick inte att få upp så det fanns inget val. Varken hunden eller katterna har hörts av, dom har sovit dom oxå...det var bara vi hemma. När jag väl vaknade och satte mig på sängkanten och tittade i mobilen vad klockan var trodde jag inte det var sant...den var 15:35....hur i hela fridens dar kan man sova så länge? Sov ju som om jag skulle ha jobbat natt ...Min första tanke var att mobilen visade fel tid(troligt ha ha ha) kollade på datorn, samma tid..inte förrän jag hörde tingshusklockan slå 4 slag insåg jag att jag faktiskt hade sovit så länge=). Duktig var lilla vovven som hade hållt sig så länge, visserligen var hon ut sent i går kväll men ändå. Hon låg i Eriks säng och sov när jag vaknade, sådan matte sådan hund va? Yrvaken och med håret på ända sprang jag ut med henne, tur att grannarna vet att jag jobbar natt, kunde ju alltid ha skyllt på det om nån hade kommit ha ha ha. Har nyss ätit frukost eller vad man ska kalla det och ska ta en ordentlig promenad med hunden, sen i kväll ska jag åka och hämta Lisa och Rickard i Lindesberg, Lina är i Hallsberg och Erik hos Minna i Bångbro som vanligt så det är fortfarande väldigt tyst och lugnt här, får väl passa på att njuta av det=).

Kommentarer
Postat av: Bella

Du undrade men jag mår utmärkt. Lever i verkligheten ett tag bara. Skönt att få sova så länge ibland. Kram

2009-05-18 @ 13:28:03
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0