En regnig dag

men jag tänker inte klaga på det...nej det behövs verkligen lite regn nu när det är så torrt överallt. Har min 9 dagars ledighet nu, men ska jobba en extra natt på måndag så det blir "bara" 7 den här gången=). I går hade Lina två av sina kompisar från Hallsberg och Hällabrottet här så det var mycket fnitter inifrån hennes rum, blev säkert en jättesen kväll för dom, jag hörde hur dom sprang till tåget i morse verkade som dom var lite sena=). Själv vaknade jag jättetidigt i morse, vet inte vad klockan var och bryr mig inte om det heller för det var tidigt...alltför tidigt för nån som är så morgontrött som jag är. Det jag vaknade av var ringsignalen från en mobil och det var inte min mobil...det var Linas som hon hade på laddning...tur att jag har förmågan att somna om iaf, men varför hon inte lagt den på sitt eget rum begriper jag inte, tonåringar är ett konstigt folk, dom gör de mest konstiga saker och anser att det är helt naturligt, men skulle jag lägga min mobil på hennes rum och dessutom ha den på väckning tidigt på morgonen när hon är ledig så skulle jag nog ganska omgående  dumförklaras=).
Trollungen och hennes mamma kom förbi en stund oxå i går kväll. Dom hade varit ute på en cykeltur, hon älskar nämligen att cykla. Lina skulle ta henne när hon kom men då sa hon nej, men när Erik tog upp henne så räckte hon armarna mot honom, gissa om morbror var stolt.....



En lite äldre bild på Tovali och en stolt morbror Erik som hon lätt lindar runt sitt lillfinger=).

Väntar finbesök med tåget idag...en liten prinsessa anländer med faster Lina på em. Alltid lika roligt när hon kommer och den här helgen har vi fullspäckat program.
Måste återgå till tvättstugan, är det nåt som är tråkigt så är det att tvätta...och ta reda på tvätten=(.

Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe jaa, det är eg. inte så bra för man vet ju vad som händer :) men alltid något att fördriva tiden med :D hihi ! Ha det bra i detta tråkiga väder. Kramisss

2009-05-07 @ 15:03:23
Postat av: Ingrid

Dom små tjejerna vet hur man gör att linda alla runt sitt lillfinger.

Härlig bild.

Kram Ingrid

2009-05-07 @ 22:15:40
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Ninna

Ja, undrar hur hon tänkte med sin mobilväckning.

2009-05-07 @ 22:49:25
Postat av: Bella

Ja nog är tonåringar ett eget släkte. Men det brukar bli folk av dem till slut =)

2009-05-07 @ 23:03:33
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0