den här helgen

har det varit ett fasligt skjutsande på festglada ungdomar. Igår körde jag Lina och Bella till Ludvika där det är marknad. Vi kom överrens om att dom skulle hämtas kl 1 men sen ringde dom och ville bli hämtade halv 2 i stället, det slutade med att vi  kom från Ludvika kl 2 och var hemma ungefär halv 3.
Ikväll är det fest i Löa. Naturligtvis skulle dom dit...det är ju sommarvärme och fester för ungdomar häromkring är inte allt för ofta. Mamma är chaufför såklart....det blev 2 vändor, tur att det bara är ca 1mil till Löa. Så nu sitter jag här och väntar på att få åka och hämta dom...dom skulle ringa när det blir dags men förhoppningsvis så slutar festen 1 och eftersom dom är 6 ungdomar så må det ju bli 2 vändor igen, så har jag tur så är jag i säng till 2 iaf.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha... å sen när de tre "små" är utflugna så är det Wilma och Tovali som ringer Mormor/Farmor om skjuts "mitt i nättorna" =)





Kram på Mors dag!



2009-05-31 @ 08:48:31
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0