Dagarna bara går

och jag hinner ingenting....hur hann jag som ensamstående 5 barnsmamma när jag inte hinner ett enda dugg med en liten prinsessa här? För att inte tala om när både prinsessan och trollungen är här....Jo jag vet trollungens mamma  och  prinsessans  pappa var tonåringar när lillebror och systrarna var små och jag hade stor hjälp av dom, dom var verkligen duktiga, bytte blöjor och kokade välling, var barnvakt och hämtade på dagis...är så stolt över mina fina ungar...Anna, trollungens mamma är utbildad lärare och Tobias , pappa till prinsessan är undersköterska och jobbar med personer med aspergers och autism, men han är jätteduktig med datorer och vill utbilda sig inom det, det kommer han att fixa lätt.Bra förebilder har dom varit för dom tre sladdisarna och jag tror att jag kommer att kunna vara lika stolt över dom när dom en dag flyttat och skaffat utbildning och dessutom har Anna och Tobbe igen det dom gett sina småsyskon, Erik,Lisa och Lina avgudar nämligen sina syskonbarn och vill gärna att dom kommer och då busar och gosar dom och ger dom all uppmärksamhet....Känner mig så lyckligt lottad, 5 fina goa ungar och 2 underbara barnbarn..........

Kommentarer
Postat av: söstra di

Ja du är lyckligt lottad och jag är oxå lyckligt lottad som "bara" har EN unge men ändå snart ska få ett barnbarn :-) oddsen är inte lika stora då att få ett barnbarn....men jag hade den turen.Gissa en som är glad för det :-) .Du har fem underbara barn och två super gulliga barnbarn och jag har ett super underbart barn och snart ett barnbarn...är vi lyckligt lottade eller??!Kram på dig...

2009-05-10 @ 00:07:27
Postat av: Ninna

Känn dig lyckligt lottad. Du verkar även kunna njuta av det och ta ut det godaste av att nu vara mormor/farmor.



När man måste så brukar man klara det, men naturligtvis kan det inte ha varit lätt att vara ensamstående med 5 barn.

2009-05-10 @ 12:20:53
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: Anna

Å du är en fin mamma, mormor och farmor! Världens bästa faktiskt!!! =)

2009-05-11 @ 10:46:12
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0