Mina lediga helger

består mest av att vara taxi:)....Nu har det varit nåt varenda helg, Ludvika, Löa, Lindesberg, Löa och nu Ludvika igen och dessutom 2 kvällar eller rättare sagt nätter på rad. Partyprinsessan har varit värst, Erik den som jag kört på minst,  Lisa och Rickard är inte så ofta som vad hon är...men det klart är man 17 år snart så ska man väl vara ute och ha roligt och bor man i en liten byhåla så måste man ju ställa upp och köra på dom. Sova får jag väl göra när jag blir pansjo, men då är det väl barnbarnen som ska skutsas på fest ha ha ha .
Nu är det iaf Ludvikafesten och många bra artister som uppträder så det är klart att dom vill dit så kvart över ett ska jag vara i Ludvika och då är vi ju hemma vid två så då är det ju inte så farligt.
Badade i sjön för första gången i år idag, riktigt varmt i vattnet var det så i morgon får det bli ett dopp igen om det ska fortsätta vara så här varmt. Det var 21 grader när klockan var nio i kväll...helt underbart, så här får det gärna vara ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0