Äntligen är

jobbhelgen över....har haft tre olika vikarier med mig  men det har varit vana och duktiga tjejer så det har inte varit nåt problem. Problemet ligger i att jag är så j***a trött, spelar liksom ingen roll hur mycket jag sover....är lika trött iaf=(.
I går sov jag från 8 till 17:30 hur normalt är det? Skulle nog tom kunna försova mig när jag börjar 21...det skulle just se ut det...om jag gjorde det=). Men nu är jag iaf ledig till nästa torsdag, ska bli riktigt skönt, sen är det bara 6 nätter kvar och sen är det semester! Kanske därför jag är så trött? man liksom lägger av en tid innan semestern, blir nog bättre när man haft semester och kommer ifrån allt ett tag. Begravning den 25:e oxå, ska bli skönt när allt är över....fick ett  positivt sms idag från SZ han kommer och spelar på begravningen...det var precis det Roger ville så det känns bra och jag tror nog att brorsan sitter i sin himmel och skrattar sitt bullrande skratt så det hörs över hela bygden, kommer nog att bli en ljus och fin begravning trots allt.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh kommer han!? Underbart att höra!=) Pappa kommer få just den begravning han önskat sig! Åh, vad han skulle vara nöjd! Och det gör mig så lycklig!

Kram!

2009-06-15 @ 22:00:58
Postat av: Veronica

Tack Tack, jaaa, jag trivs redan som fisken i vattnet :) Ha det bäst. Kramis

2009-06-17 @ 12:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0