Yngsta dottern

är sjuk...har 38,7 i feber=( ont i halsen har hon och snorar gör hon...jag vill inte bli sjuk igen, inte nu när jag ska börja på mitt nya jobb....Kan väl för tusan inte åka runt hela nätterna och snora och kraxa...näääää jag har ju varit förkyld för inte så länge sen, nu får det räcka!!!!!!! Bakade 32 frallor i kväll, kanske det räcker till lördag i af, nu har jag bakat frallor varannan kväll den senaste veckan,går åt som smör i solsken. Yngste sonen gillar det  och jag gillar att baka, dessutom slipper vi en massa E i brödet=).
Jo jag är visst skitnervös inför nya jobbet....tänk om jag inte kan hålla mig vaken...vaf*n gör jag då? Säger till kollegan att: Du sorry men nu tänker jag sova en stund, eller att jag inte KAN sova när jag kommer hem....så jag får jobba 3 nätter utan att sova en sekund...nej sånt händer väl inte? Eller gör det det? Drömde i natt att jag kom till jobbet och fick en jäkla massa adresser jag skulle åka till...SJÄLV...jag sa att jag hittar ju inte i skogarna här runtomkring, men det var det ingen som brydde sig om...oj vilken panik jag hade och vad skönt det var att vakna och det bara var en dröm=). Blir nog inte så mycket skrivet på bloggen dom närmsta dagarna är jag rädd, men man vet aldrig...det kanske går för j***a bra och jag kanske skriver som aldrig förr, nu ska jag iaf gå och lägga mig och förhoppningsvis sova lääääänge i morgon så jag är pigg heeeeela natten. Natti Natti 

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Det kommer att gå bra!

2009-01-16 @ 06:49:07
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Stig

Första natten går på adrenalin, sedan kan det bli lite tyngre, men man vänjer sig.

Det är aldrig så jäkligt som man inbillar sig i förväg.

2009-01-16 @ 07:15:18
Postat av: Anna

Det kommer att gå fintfint ska du se =)



Kram

2009-01-16 @ 08:33:57
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: söstra di

Hahaha..det kommer säkert att gå skitbra :-) .Men visst är man nojig så fort det ska bli en förändring och så får man en massa konstiga drömmarna och då är det ju förstås det allra värsta som händer :-).Lycka till och hoppas du kan hålla dig vaken.Kramiz...

2009-01-16 @ 10:26:21
URL: http://anetteenglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det kommer att gå alldeles lysande även om du inte kommer att fatta vad någon säger till dig efter sista natten. fast jag tyckte nog att andra natten av tre var värst när jag jobbade natt. Grattis till nya jobbet. :-)

2009-01-16 @ 12:49:15
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har en utmärkelse på min sida. Högerklicka på bilden, välj "kopiera". Gå sedan in på din "skrivsida" och högerklicka igen i textfältet. Välj "klistra in" Voila!



Sedan väljer du ut någon/ra som du tycker ska ha utmärkelsen (inte mej, då jag redan fått den) och skriver dem i din blogg samt meddelar dem i kommentarer...



Lycka till!



Kram

2009-01-16 @ 13:10:33
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det kommer gå galant ska du se :)

2009-01-16 @ 13:43:24
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0