Vad hade jag att

oroa mig för egentligen? Tre nätter gick som en dans och sovit bra på dagarna har jag oxå gjort, det enda oroväckande var att kollegan fick magsjuka igår, det vill jag absolut INTE ha!!!!!!Sov till halv 1 idag, behövde inte mer sömn, det är som att kroppen ställer in sig själv på om man ska jobba eller är ledig dan efter. Har varit på långpromenad med vovven och handlat lite så nu ska vi snart fixa lite tacos tillmiddag, sen blir det att slöa lite framför dator och tv innan det är dags att lägga sig och ställa rätt dygnsrytmen igen, men det är jag inte ett dugg orolig för, det kommer inte att vara nåt problem, har ju märkt nu att jag tydligen kan sova när som helst=). 9 dagars ledighet väntar nu, jobbar inte förrän onsdag nästa vecka.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du vill kanske Tovali kan komma på torsdag? Runt tio, om du är vaken =)

Annars tar vi det en annan dag (eller tid)!

Kram

2009-01-19 @ 17:17:43
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Lilla B

Grattis! Det blev ju kalasbra med nattjobb!!

2009-01-19 @ 18:11:50
URL: http://lillab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0