Två nätters jobb och

tre dagar ledigt=) Nätterna går hur fort som helst och inte är jag trött heller....men när jag kommer hem så somnar jag på två röda..och sen sover jag till 14 -14:30. Helt perfekt....Huvva så mycket djur man ser under nätterna, rävar,harar,rådjur i massor men bara en älg än så länge.
Nu vet jag var snön är oxå, den är uppe i Kloten och Ramsbergsskogarna, oj vad snö det är bara en mil härifrån. Riktiga vintervägar där man skulle kunna åka spark och vilka fina skidspår man skulle kunna göra i skogen om inte latmasken hade satt sig så envist fast när det gäller såna aktiviteter=).Trädens grenar hänger tungt ner så kommer det mer blötsnö så går dom väl av....
Nej dom aktiviteter jag kommer att ägna mig åt i helgen är väl en bok, tv och datorn mer avancerat än så blir det inte=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0