Tredje jobbkvällen nu



Men sen är det ledigt 2 dagar=). Ska försöka ta mig en helkväll med det här som jag fick i julklapp av äldsta dottern, men då får jag skicka ut alla ungar först....kanske det blir till helgen istället är ju ledig då oxå, har lyxveckan nu på jobbet, jobbar bara onsdag och torsdag.
På tisdag ska jag till min kära lillasyster i Lindesberg där jag är bjuden på mat=)ska bli så kul att träffa henne och prata lite "skit".

Men åter till verkligheten och slit och släp, är åter hemma vid 22- tiden kanske orkar läsa lite bloggar då så se till att skriva nu så jag har nåt att läsa=)

Kommentarer
Postat av: söstra di

Wow...det där kommer att bli mysigt.En kanon bra julklapp för sånt där går man ju inte och köper till sig själv...inte jag iaf.Kramiz

2009-01-04 @ 15:40:00
URL: http://anetteenglund.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag tänker ibland på er som fortfarande jobbar. Att jag kunde avvänja mig så fort!

2009-01-05 @ 22:14:04
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0