Gick ju hur bra som helst

att jobba natt=). Lugnt och skönt, mycket att lära och komma ihåg bara. Inte bara brukarnas namn och var dom bor utan alla dessa nycklar oxå, men det ska nog gå att lära sig, det har ju liksom gått förr......Var inte alls så trött som jag hade trott att jag skulle vara, sista vändan gick galant, kände mig helt pigg men när jag åkte hem så kände jag att jag var nog bra trött iaf, ut en sväng med hunden och sen lite frukost och i säng. Somnade på en gång och sov till halv 3. Ska ta en tur till affären och sen laga lite mat för sen tänker jag faktiskt lägga mig ett par timmar till innan det är dags igen. Andra natten är värst säger dom...nåja det visar sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0