Idag har vi

tillbringat dagen i Strömsund. Handlade ett par kepsar åt B, han blev så fin i dom. Sen gick vi ner till hembygdsgården och åt en salladstallrik, hur god som helst, fortsatte sen till den lilla boden med hantverk där fanns massor med fina saker men dom tog inte kort så det blev billigt, ha ha........efter det gick vi vidare över Vattudalen, så underbart vackert....fortsatte mot Dollar Store och där tog dom kort så det blev ett och annat handlat...Varmt som attan var det men i taxin var det svalt o skönt. Vi åkte alltså färdtjänst och var två assistenter som följde med B. L som körde taxin stannade i Ström och väntade på oss, sen tog vi en och annan avstickare för att titta på olika saker och Britta som är assistent tyckte att vi skulle åka en annan väg till Ström så det blev en gropig ohyvlad grusväg ....tror inte att Britta får välja väg nästa gång=). Nu är jag riktigt trött och ska snart gå och lägga mig, ena dottern är uppe i Jorm och den andra ute på Gäddede...i morgon är det Jorm Runt, där det är olika tävlingar hela dagen och dans på kvällen. Jag o Majsan ska dit på dan och sen ska jag hämta ungdomar på natten, blir  inte så mycket sömn eftersom jag jobbar på söndag från 10 till 11 på måndag men nu är dt sista veckan och ångesten att åka hem börjar infinna sig.......men jag ska iaf njuta av den här sista veckan i Paradiset.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0