Oj oj

vilken slö och slapp dag...har då inte gjort många knop idag=). Eftersom förkylningen inte vill ge med sig så tänkte jag att då ska jag banne mig vila bort eländet och är det inte bättre i morgon då vetisjutton vad jag kan göra..förmodligen inget alls...

Eftermiddagen ägnades åt handboll, på tv alltså,Lindesberg mot Alingsås det gick ju väldigt bra 25-23 till Lindesberg=) sen Magnus Ugglas " var är min revy" finns ingen som Uggla han är bara så bäst, så även i den här serien.
Nu ska jag släpa mig iväg till ICA och köpa en stoooor påse godis eller nåt i den stilen, ska jag vila och ha tråkigt så ska det banne mig vara med godis av nåt slag, det får vara måtta på elände.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Krya på dig!

2009-04-05 @ 19:50:15
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det ska vara ett understreck :)

2009-04-06 @ 13:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0