Är så jäkla

trött på den här förkylningen, den begränsar mig på alla sätt, jag orkar ta mig tusan ingenting.....ska jag gå ut med hunden så är det snigelfart som gäller annars så lackar svetten om mig, får göra saker i omgångar och däremellan så får jag lägga mig på soffan och sova en stund...tog därför bilen och skulle åka där jag kunde släppa henne lös så hon kunde rasta sig själv, en bil låg framför mig när jag svängde in på Bångbrovägen men den åkte ovanligt sakta...den körde i 30-40 och bromsade rätt var det var...då såg jag vad han hade framför sig, en flakmoped vars förare var full som ett vårdike, det bar till höger och sen till vänster och rätt var det var så åktes det på två hjul...inget lyse hade han heller. Jag var inte så orolig för att han skulle bli påkörd bakifrån, vi hade ju rätt bra koll på honom värre var det när vi mötte bilar ibland var han ju på fel sida av vägen och åkte och bilarna som vi mötte höll ju iaf minst 50 och var väl inte beredda på att få möte på fel sida...till slut svängde han av ner mot Bångbro på en väg där det inte kommer så mycket trafik så förhoppningsvis så kom han hem helskinnad och vi kom iväg så vovven kunde göra det hon skulle så nu ska vi sova både tvåbenta och fyrbenta och hoppas på att den här förkylningen har dragit dit pepparn växer när vi vaknar i morgon.....

Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Jag kan knappt gå ut i dagsljus för då rinner tårarna och får ta kall duschar för man svettas bara man vänder sig i sängen och näsan är som sandpapper. Härligt väder idag lite moln och ljummet så sover med balkongdörren öppen så hundarna kan sitta ute och vara lungna. Hoppas du mår bättre idag. Kramiz

2009-04-05 @ 14:00:48
Postat av: Elin persosn

RÅD HAR VI ATT HAN ÄR SJUK MEN DET HANDLAR OM ATT DET INTE FINNS PERSONAL MED RÄTT ERFARENHET, TYVÄRR. iDAG HAR JAG NOG SETT VART ENDA REPRIS ROGRAM SOM FINNS PÅ TV:N.INTE KUL ATT ÄTA MAT HELLER NÄR MAN EJ KÄNNER SMAKEN.

2009-04-05 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0