På lördagskvällen



Gick äldste sonen och hans lillebror, lillasyster och hennes pojkvän med några kompisar på puben, jag och Wilma stannade hemma av 2 orsaker, farmor var för trött och prinsessan för ung....
Wilma satt på golvet och lekte med faster Lisas mobil och la pussel så farmor passade på att sitta en liten stund vid datorn. Efter ett tag blev det alldeles tyst och dörren till köket var stängd, när små barn är tysta så är det nåt fuffens på gång det vet man ju så jag trodde att hon hade gått ut iköket och vidare till nåt annat rum så jag ropade på henne...men nej, inget svar. Reste på mig för att gå ut och titta , då får jag syn på henne....utslagen i soffan ligger prinsessan, dop och hålligång hela dagen hade tagit ut sin rätt...blev bara till att lyfta henne till sängen och där sov hon till halv tio nästa dag=).

Kommentarer
Postat av: Indra

Mysiga bilder....blir att tänka på serien "Rädda Joppe-död eller levande" när jag såg det kvarglömda gosedjuret. kramilikram

2008-09-08 @ 13:18:40
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Söstra di

Stackars lilla gumman,blev en hård dag med allt ståhej :-) .Ser ut att sova skönt på soffan iaf :-) .

2008-09-09 @ 00:28:27
URL: http://anetteenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0