Jag har blivit utmanad

av Hanna.

5 saker i min frys:
Räkor, broccoli,revbensspjäll,köttfärs,hamburgare

5 saker i min garderob:
Tröjor, byxor, topar,linnen, arbetskläder

5 saker i min väska( jag har en rygga):
Försvarets lypsyl,grönt the,hårborste,plånbok,mobil

5 saker i badrumsskåpet:
Deo, hårspray,tandkrämstuber,bodylotion,mascara

5 saker i min bil:
motorolja,cd-skivor,penna,reflexväst,3 plattor coca.cola( för tillfället, inget jag åker runt med jämt=))


Jag ska skicka utmaningen vidare till 5 bloggare och har valt:



Anette
Bella
anonyma jungfrun
Veronika
Lillasyster Elin

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jasså=) Får väl göra den jag med då:P hihi !

2008-09-22 @ 15:30:11
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/
Postat av: Jungfrun

Oj då, har jag fått en utmaning.....då får jag väl nappa på den men det blir i morgon.

2008-09-22 @ 21:47:16
URL: http://jungfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0