Flippade ur totalt

idag...skulle göra lasagne och tog fram köttfärs, färska lasagneplattor och lite fusk i form av en påse lasagnemix. satte på stekpannan och ugnen och gick sen in i rummet för att göra nåt i några sekunder, kommer ut i köket igen och ska fortsätta....men var i h*te är lasagneplattorna? köttfärsen ligger där, mixen ligger där men lasagneplattorna är borta! Jag blir osäker på mig själv och tittar i kylskåpet...men nej ingen lasagne, tittar igen på diskbänken och ser den tomma asken....ser en jycke sitta och se så j*a oskyldig ut och fattar....hundj*n har snott dom. känner att om jag inte ska bli hunddräpare så är det f*n bäst att dra...och det gör jag oxå, tar mig en tur på 4 timmar till Ludvika, då först känns det säkert  att återvända hem=( Finns det inte nån som vill ha en hund...............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas han får diareé, synden straffar sig själv..mohahha

2008-09-12 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0